Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Denně 8 - 18 hod.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
19.02.2019
Optrel Crystal 2.0 - Naskladněno!
První várka nové svářecí kukly Optrel Crystal 2.0 byla dnes 16.2.2019 naskladněna! Lze tedy již standardně koupit v našem eshopu ZDE.V dubnu 2019 pak ... číst celé
02.01.2019
A je to tady! Vzorky nové Optrel Crystal dnes doručila UPS...
Dnes jsme po dlouhém čekání obdrželi od výrobce jako první v ČR očekávané vzorky nové svařovací kukly Optrel Crystal 2.0.V následujících dnech kuklu ř... číst celé
10.12.2018
Provoz firmy a eshopu na konci roku 2018
Skladové zboží s dodáním do Vánoc objednejte prosím včas, ideálně do 18.12.2018. Veškeré objednávky došlé do 21.12.2018 do 12,00 hod. včetně odešleme ... číst celé
Zobrazit všechny novinky

JSME ČLENEM:


Hyperzbozi.cz

Merkle logo

Heureka.cz - Porovnání cen a srovnání produktů z internetových  obchodů
Srovnání Cen.cz -  Nejrychlejší vyhledávání zboží

www.najduzbozi.cz



odkaz

  1. Úvod
  2. OBCHODNÍ PODMÍNKY
OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Všeobecná ustanovení

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou kupující, který není spotřebitelem, řídí se vztahy, které neupravují obchodní podmínky obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.


2. Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva - je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.

Dodavatel/prodávající - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Kupující - zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.

Kupující - spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Kupující - který není spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.

Kupní smlouva - objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Momentem uzavření kupní smlouvy je kupující vázán obchodními podmínkami a kupující s nimi vyjadřuje souhlas.


3. Registrace

Nakupování v našem internetovém obchodě není podmíněno registrací. Ceny a podmínky nakupování jsou shodné jak pro registrované, tak i pro neregistrované zákazníky. Každý zákazník může objednávat i přes e-mail, telefonicky,  formou SMS nebo dalšími námi používanými komunikačními prostředky (Skype, ICQ atd.). Registrace zákazníků je zdarma.


4. Výběr zboží a nákup

Zboží je přehledně roztříděno do kategorií. Pro zobrazení více informací o vybraném zboží klikněte přímo na vybrané zboží. V zobrazeném detailu si pak můžete prohlédnout obrázek a ostatní technické parametry. U zboží se v detailu zobrazuje i související zboží, katalogy, popřípadě další informace usnadňující výběr.
U vybraného zboží vyplňte počet kusů (standardně se zobrazuje u všech položek 1ks) a kliknutím na ikonu vložíte do košíku. Počet položek v košíku a celkovou cenu nákupu cenu vidíte přehledně v pravém horní části obchodu. Po dokončení výběru zboží nebo i v průběhu nakupování si můžete aktuálně zobrazit zboží v košíku, popřípadě i dodatečně položky mazat nebo upravovat počty ks.
V případě, že souhlasíte s objednávkou vyberte způsob dopravy (přepravní služba či osobní odběr), způsob platby, klikněte na ikonu "Objednat". V další části objednávky vyplňte údaje o Vás, včetně dodací a fakturační adresy. Objednávku dokončíte kliknutím na ikonu "Odeslat objednávku". Do několika minut Vám bude zasláno potvrzení Vaší objednávky.


5. Vyhledávání

V našem internetovém obchodě může každý zákazník použít fulltextové vyhledávání (vlevo dole), které slouží pro rychlý přístup k našemu zboží. Stačí znát objednací číslo, popřípadě název (i jeho část).


6. Ceny

Všechny ceny jsou konečné a jsou uvedeny s i bez DPH. Ceny v EUR jsou pouze oriantační. Vždy zaplatíte pouze cenu výrobku, která je uvedena na našich stránkách. V případě změny kupní ceny u nepotvrzené objednávky je zákazník včas informován. Ten se pak rozhodne, zda se změnou souhlasí nebo objednávku zruší. Snažíme se ceny garantovat a změna se děje pouze výjimečně. Ceny jsou platné do odvolání nebo do vydání nového ceníku našeho dodavatele. Zboží zasíláme na dobírku. V tomto případě je ke každému nákupu účtována paušální částka 100,- Kč bez DPH jako náklady na zaslání zboží, balné a doběrečné. V případě zaslání zboží na Slovensko účtujeme paušální částku 260,- Kč bez DPH, zákazník platí při převzetí zboží v EURo, kurzem přepravní služby PPL. Platbu za zboží je možné dohodnout i formou platby předem na náš účet. V případě, že se jedná o našeho stálého zákazníka i platbu fakturou s dohodnutou splatností. U speciálního zboží, které se objednává nebo vyrábí na zakázku, může být vyžadována platba ve výši 100% předem. V takovém případě budete na tuto skutečnost upozorněni a budou s Vámi dohodnuty platební podmínky. Veškeré zboží je možné po dohodě vyzvednout osobně na adrese naší provozovny. V tomto případě uveďte v objednávce způsob dopravy - osobní odběr. Totéž platí i pro předem domluvené osobní předání naším pracovníkem přímo u Vás.


7. Reklamace a servis

K Vámi objednanému zboží samozřejmě obdržíte i příslušné dokumenty (daňový doklad, záruční list a český návod k použití). K některým druhům zboží není dodáván záruční list a je nahrazen prodejním dokladem, kde je uvedeno označení výrobku a datum prodeje. Tento doklad o koupi (faktura) je dostačující pro uplatnění reklamace.
Pokud je zboží viditelně poškozeno přepravou, nepřebírejte jej a sepište s doručovatelem reklamační protokol. Bude Vám zasláno zboží nové. V opačném případě pozdější reklamace vnějšího stavu zásilky bude posuzována na základě podepsaného přepravního dokladu, ve kterém kupující stvrzuje doručení z vnějšku bezvadné zásilky.
V případě reklamace se obráťe přímo na nás a my danou reklamaci vyřídíme. Na většinu prodávaného zboží poskytujeme přímý servis z naší strany, a to buď přímo u zákazníka nebo na našem servisním středisku v Táboře.
Reklamované zboží vždy zasílejte na adresu naší firmy a kontaktujte naše obchodní oddělení. Po dohodě je možné předat reklamované zboží přímo na adrese naší provozovny, popřípadě našemu pracovníkovi přímo u Vás. Zboží v žádném případě nezasílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata. O stavu opravy budete vždy neprodleně informováni.

Informace o průběhu reklamace získáte na telefonním čísle 381 609 400 nebo 776 001 062.


8. Podmínky a postup pro uplatnění práva odstoupení od smlouvy uzavřené za pomoci prostředků dálkové komunikace


V souladu s § 53 (7) občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů může spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena:

1. Odešlete dopis (email) s textem: "o odstoupení od smlouvy (číslo objednávky)", s žádostí o vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte prosím číslo účtu). Alternativně lze uvést text obdobného charakteru, ze kterého vyplývá projev vůle odstoupit od smlouvy v zákonné 14ti denní lhůtě.

2. Vrácené zboží musí být v původním nepoškozeném obalu (může být poškozen úměrně nutnosti vybalení věci), nesmí jevit známky užívání, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a dokladem o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Nejpozději však do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.


9. Objednávky

Pokud se rozhodnete některý výrobek zakoupit, v podrobném popisu produktu naleznete tlačítko "Přidat do košíku". Vyberete množství výrobku, které chcete a stisknete tlačítko "koupit".
Systém Vás vede až do úspěšného dokončení objednávky. Je potřeba pečlivě vyplnit požadované údaje. Každá objednávka je potvrzena na Váš e-mail, který jste uvedli v objednávce (v registraci zákazníka). Pokud tento e-mail nedostanete, objednávka nebyla přijata do našeho systému. Objednávka bude následně telefonicky potvrzena a náš pracovník s Vámi dohodne případné doručení. Bez možnosti potvrzení objednávky není možné tuto objednávku kladně vyřídit. (Vaše objednávka nebyla správně dokončena). Vaši objednávku můžete stornovat zasláním e-mailu či telefonicky.
Pokud zjistíme, že se již výrobek nevyrábí nebo není delší dobu dostupný, budeme Vás kontaktovat a domluvíme další postup, případně zrušení objednávky.


10. Dopravné

Dopravné, balné a doběrečné účtujeme ke každé objednávce paušálně (100,- Kč bez DPH). Skladové zboží běžně doručujeme do 48 hodin po celé ČR a to pomocí přepravních společností. O termínu doručení Vás informuje náš pracovník. V případě osobního odběru zboží (po dohodě) na naší provozovně nebo předání naším pracovníkem neúčtujeme žádný poplatek. V objednávce uveďte osobní odběr.
Ceny za dopravu pro zboží doručované na adresu ve Slovenské republice nebo v zahraničí jsou vždy účtovány dle skutečných nákladů na přepravu. Informace o ceně za přepravu a Vám rádi poskytneme.


11. Platební podmínky

V současné době nabízíme tyto možnosti plateb:

platba dobírkou - kupní cenu zaplatíte řidiči přepravní společnosti. Za tuto službu Vám bude účtován paušální poplatek 100,- Kč (bez DPH).
platba v hotovosti - v případě osobního odběru zaplatíte pouze kupní cenu zboží
bankovním převodem
- částku za zboží můžete poukázat na náš účet na základě námi vystavené zálohové faktury. Před odesláním platby doporučujeme ověřit, zda je výrobek skladem. V případě, že tak neučiníte, částku převedete a výrobek nebude skladem, ihned Vám tuto částku bez zbytečných průtahů pošleme zpět na účet, ze kterého byla částka odeslána. Zboží není expedováno do chvíle, dokud není částka připsána na našem účtu. O platbě nás prosím vždy informujte
platební kartou nebo online bankovním převodem - po odeslání objednávky má zákazník možnost využít službu platební brány, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky či na zabezpečenou stránku pro platbu kartou. Po realizaci transakce předá brána informaci o provedení eshopu, který může expedovat zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím bankovních účtů společnosti ComGate Payments, a.s.
fakturou
- platba na základě námi vystavené faktury je především pro naše stávající zákazníky, kteří mají takovou platbu předem dohodnutou.

Bankovní spojení:

Česká spořitelna Tábor
č.ú. 2227220349/0800 - CZK účet

CitFin spořitelní družstvo
č.ú. 1020089/2060 - EUR účet


12. Záruka na zboží

Všechny výrobky jsou schválené pro provoz v ČR a vztahuje se na ně minimální záruční doba 2 roky. Záruční podmínky jsou popsány v záručních listech jednotlivých výrobků.
Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Spotřebitel při uplatnění záruky má:
* jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
* jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
* jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
* jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím.


13. Rozpor s kupní smlouvou

Pokud se vada projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci. V takovém případě má kupující právo volby řešit odstranitelnou vadu mimo standardní záruční opravu i výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující nárok na přiměřenou slevu nebo může od smlouvy odstoupit.
Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.


14. Ochrana osobních dat


Prohlašujeme, že veškeré interní procesy, které se týkají zpracování osobních údajů jsou v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů a rovněž v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů.

Detailní informace k ochraně osobních údajů a GDPR neleznete zde:
https://www.samozatmivacikukly.cz/osobni-udaje-informacni-povinnost

Vámi poskytnuté informace budou použity pouze k vyřízení Vaší objednávky. Uzavřením kupní smlouvy kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů. Tento souhlas je poskytnut po dobu 10ti let. Veškeré údaje získané od zákazníků naše společnost užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují  např. externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží. Prodávající si vyhrazuje právo využít získané osobní údaje pro další nabídku zboží a služeb kupujícímu.

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb včetně naší společnosti vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Kupující má právo písemně vyjádřit nesouhlas s evidencí svých osobních údajů. V takovém případě prodávající tyto údaje odstraní ze své databáze v nezbytně nutném rozsahu. Prodávající získané osobní údaje nepředá žádné třetí osobě, která nemá bezprostřední vztah ke zdárnému vyřízení objednávky.
Osobní údaje je možno na žádost zákazníka vymazat z databáze. Zákazník může o výmaz zažádat písemně (e-mailem) nebo telefonicky.
Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.


15. Výpis z obchodního rejstříku


Společnost TAKR Technika s.r.o. je zapsána od 21.5.2010 v obchodním
rejstříku u Krajského soudu v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 18577.
Aktuální výpis z obchodního rejstříku naleznete zde.


16. Odpovědnost

Společnost TAKR Technika s.r.o. upozorňuje, že informace na webových stránkách internetového obchodu jsou zčásti přebírány od třetích stran, mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Společnost TAKR Technika s.r.o. může kdykoliv bez předchozího upozornění změnit produkty a služby popsané na svých stránkách a negarantuje věcnou správnost jejich obsahu.


17. Další práva a povinnosti smluvních stran

Kupující nabývá vlastnictv ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz


18. Závěr

Věříme že jsme Vás přesvědčili o tom, že nákupy u nás jsou výhodné, levné, bezpečné a rychlé. Pokud však máte jakékoli pochybnosti či připomínky, dejte nám o nich prosím vědět. Všechny Vaše podněty jsou pro nás zdrojem inspirace pro další zkvalitňování našeho obchodu.

Od 1.3.2017 dle zákona 112/2016 Sb. evidujeme tržby v běžném režimu: „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.