Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Denně 8 - 18 hod.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
14.11.2021
Nové kukly pro ochranu dýchacích cest a obličeje
Do naší nabídky jsme zařadili nové kukly SoftHood od firmy Optrel pro ochranu dýchacích cest a obličeje, které lze použít při těchto aplikacích:Laková... číst celé
29.10.2021
Zlevnili jsme dopravu zákazníkům na Slovensko
Od 29.10.2021 jsme zlevnili dopravu zákazníkům na Slovensko a zároveň přidali možnost si zásilku nechat zaslat na výdejní místo Parcelshopu. Těch je n... číst celé
07.10.2021
PPL spouští od 11. října Parcelboxy
Všichni naši zákazníci budou moci této služby využívat od 11.10.2021 a nechat si zaslat zboží do výdejního boxu stejně jako třeba u Alza.cz.Informace ... číst celé
Zobrazit všechny novinky

JSME ČLENEM:


Hyperzbozi.cz

Merkle logo

Heureka.cz - Porovnání cen a srovnání produktů z internetových  obchodů
Srovnání Cen.cz -  Nejrychlejší vyhledávání zboží

www.najduzbozi.cz



odkaz

  1. Úvod
  2. DOPRAVA A PLATBA
Doprava a platba


Možnosti dopravy:

• objednané zboží Vám zašleme zásilkovou službou PPL nebo Českou poštou dle nabídky
• maximální hmotnost zásilky 31,5 kg, Zásilkovna ČP maximálně 20 kg
• objednávky nad 31,5 kg odesíláme přepravní službou Dachser nebo naši vlastní dopravou
• zásilky, které jsou svými rozměry Atypické jsou s příplatkem (pokud není doprava Zdarma)
• osobní odběr (Zdarma) je možný na prodejně v Táboře dle předchozí dohody


Ceny dopravy:

PPL Česká republika                        121,- Kč vč. DPH
PPL Parcelshop ČR                             90,- Kč vč. DPH
Česká pošta - Balík do ruky             140,- Kč vč. DPH
Česká pošta - Balíkovna                     85,- Kč vč. DPH

PPL Slovensko                                   285,- Kč vč. DPH (účtujeme v EUR přepočtem kurzu)
PPL Parcelshop Slovensko               150,- Kč vč. DPH (účtujeme v EUR přepočtem kurzu)

Pokud je u zboží uvedena doprava ZDARMA platí pro zákazníky v České i Slovenské republice.

Možnosti platby:

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

 

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Platba dobírkou

Platba dobírkou je zahrnuta v ceně dopravy. Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo kartou řidiči PPL nebo České pošty, popřípadě přímo na pobočce Pošty nebo výdejních místech Parcelshopů.

Platba zálohovou fakturou

Na Vaši žádost vystavíme doklad k úhradě předem, zálohovou fakturu. Doklad vystavujeme ručně z našeho systému a tak na doklad vyčkejte a zaplaťte až na základě zaslaných údajů. Daňový doklad vystavíme obratem a zasíláme společně se zbožím případně na email uvedený v objednávce.


Platba fakturou se splatností

Nákup na fakturu je určen pouze pro státní a příspěvkové organizace nebo po dohodě pro pravidelné odběratele.


Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky.
Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Pro případné reklamace nebo problémy s platbou můžete kontaktovat přímo poskytovatele:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267


Od 1.3.2017 dle zákona 112/2016 Sb. evidujeme tržby v běžném režimu:
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Od 1.3.2017 dle zákona 112/2016 Sb. evidujeme tržby v běžném režimu: „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

RECENZE

Získali jsme cerfikát Ověřeno zákazníky a stali se tak jedním z e-shopů, kterým zákazníci dlouhodobě důvěřují.

KDE NÁS NAJDETE

TAKR Technika s.r.o.
Měšická 2697
39002 Tábor

KONTAKTY
SAMOZATMÍVACÍ KUKLY.CZ
Denně 8 - 18 hod.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.